۝ ۞ علی ولی الله ۞ ۝

محبان علی علیه السلام

۝ ۞ علی ولی الله ۞ ۝

محبان علی علیه السلام

صدقه، خشم پروردگار را فرو می‌نشاند

 

 

 

 

 

 

صدقه، خشم پروردگار را فرو می‌نشاند

نظرات 2 + ارسال نظر
مرضیه پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ http://shab-e-barani.blogsky.com

سلام

ازتون ممنونم که اینقدر با دقت و حوصله جوابم را دادین. منم قبول دارم که همه جای دنیا همه جور آدمی پیدا می شه اما خیلی توصیف این وضعیت برام ناراحت کننده بود. به حدی که با اینکه ماه ها از خوندن اون رمان ها می گذره اما تصور ذهنی من از افغانستان از جلوی چشمام رد نمی شه. خوشحالم که می گی این قضایا مربوط به ۱۰ یا ۱۵ سال پیشه.

راستی دلتون برای کشور خودتون تنگی نمی شه؟ اینجا دوست و آشنایی دارید؟

آآففففففففرین به بانوان افغانستانی. جدا حدسشم نمی زدم.امیدوارم همیشه موفق باشند.

مشهد که رفتی خیلی برامون دعا کن.

بابت آدرس ها ممنونم حتما بهشون سر می زنم.

سال خوب همراه با خیر و برکت فراوان را برای خودت و خانواده ت آرزو می کنم.

سامان پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://parsitel2.blogsky.com

من به اسم علی ولی الله لینکتون کردم.
منو با عنوان ((داستانهای زیبا-عجایب جهان)) لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد